Joulun odotusta Onnistaipaleella

Joulu lähestyy pikkuhiljaa. Kaamosajan piristykseksi ja joulutunnelman luomiseksi Onnistaipaleen kyläyhdistys järjestää kyläläisille joulukalenterin, jossa etsitään Onnimanni-kodalta löytyvien vinkkien avulla Onnistaipaleen kylään liittyviä paikkoja tarinoineen. Joulukalenteri on tarkoitettu kaikille kyläläisille ikään katsomatta, mutta sen ”luukuista” saattaa löytyä myös pieniä yllätyksiä pikkuväelle.

Ensimmäiset joulukalenterin vinkit löytyvät Onnimanni-kodalta lauantaina 3.12.2022. Sen jälkeen uusia vinkkejä löytyy sunnuntaina 4.12, lauantaina 10.12, sunnuntaina 11.12 sekä lauantaina 17.12.2022.

Joulun odotus Onnistaipaleella huipentuu lauantaina 17.12.2022 Onnimanni-kodalla klo 17:00 alkaen järjestettävään jouluiseen yhteislaulutilaisuuteen. Tarjolla on glögiä, piparia ja lämmintä tunnelmaa. Lapsille on myös luvassa pienet jouluiset yllätykset.

Vinkkinä mainittakoon vielä, että Onnimanni-kota pidetään joulukuun ajan avoinna. Siellä voi pistäytyä vaikka makkaranpaistossa tai muuten vain tulien ääressä tunnelmoimassa.

Onnistaipaleen kyläyhdistys toivottaa kaikille leppoisaa joulun odotusta!